BESYO ÖZEL YETENEK SINAVI

Yazan Ahmet Baki Tarih 6 Kasım 2012 Salı 31 yorum
Merhaba Arkadaşar  Sizlere Benden  Eğitimi Ve Spor Yüksek Okulunun Özel  Yetenekle Üniversiteye Nasıl Öğrenci Aldığını  Elimden Geldiği  Kadar Anlatmaya Çalışacağım

Öncelikle Ygs Sınavına Girip Her Hangi  bir  Puan  Türünden 140 Barajını Aşmanız Sizlere BESYO Yani Özel Yetenek Sınavlarına Girme Şansı Elde Edersiniz 2011 YILINDA 180 Barajını Aşan Girebiliyordu Özel Yetenek Sınavlarına 2012 YILINDA İse bu puan 140 'a Çekildi Bazı  Üniversiteler 140 Baraj Puanı İle Öğrencilere Özel Yetenek Sınavına Girme Hakkı Veriyor Bazı Üniversiteler İse 180 Barajı  2013 YGS Sınavına Girdik  Her Hangi Bir  Puan  Türünden 140 Puan  Aldık   Şimdi Ne Yapmalıyım Diye Düşünüyorsanız Bundan Sonraki  Yazımı Dikkatlice Okumanızı Öneririm

Üniversiteler  Beden Eğitimi Spor Yüksek Okuluna Sporcu Aldıkları İçin  Hem Branş Hem  Kordinasyon Sınavına Tabi Tutulurlar Bazı  Üniversitelerde  Branş Sınavı Olmayıp Sadece Kordinasyon Sınavıda Olabiliyor 2 aşamalı sınavlarda  yani  Hem Branş Hem  kordinasyon  sınavı olan  üniversitelerde Okula girebilmeniz  için  yani  ilk aşamayı  geçip  ikinci aşamaya  kalmanız gerek BESYOYA  Girmek İsteyenlerin Zihniyeti Çok Farklı Oluyor Neden Diye Sorarsanız Üniversitede Başka Bölümlere Yerleşemeyince  besyoya girmek  istiyor  boş kalmamak  için  tabi bu  umduğu  gibi  olmuyor arkadaşlar  besyo emek azim isteyen  bir iştir EĞERKİ  SPORCU  KİMLİĞİNİZ VARSA BEDEN EĞİTİMİ  Okuyun Üniversiteye  Girmek İçin Değil

AKILINIZA TAKILAN SORULARI SORUN 


31 yorum:

Faruk Taş dedi ki...

ben malatyadayım ygs puanı olarak fazla alacağımı düşünmüyorum yani alsam alsam 270 280 alırım ama hazırlık kursuna gidiyorum genelde besyo kazanan arkadaşlar ortama kaç puanla giriyolar?

Faruk Gökçe dedi ki...

sevgili adaşım 260 la polis mesleğine yönelebilirsin sana kalmış yinede saygılar

ahmet baki dedi ki...

270 280 Gayet güzel bi puan hocam spor branşından iy bi derece yaparsanız tabiki kazanma şansınız yüksektir

sinan dedi ki...

valla ben 140 ı aştım ve deniycem zaten sporcuyum parkurları aşıcağımı düşünüyorum

Ibrahim Dursun dedi ki...

205 aldım.. parkurlarda güzel bir puan yaparsam geçebilir miyim?

ahmet baki dedi ki...

puanınız gayet iyi birde opb puanız yüksekse spordan iy bi derece ile yerleşebilirsiniz hocam

cebeci zafer dedi ki...

ben 309 aldım sorum şu şimdi sadece bir üniversitenin besyo sınavına mı başvurabiliyoruz yoksa birden fazla da yapabiliyormuyuz

ahmet baki dedi ki...

Birden Fazla Üniversiteye Başvurabiliyorsunuz Hocam Tarihleri Çakışmadığı Sürece Tabi

cebeci zafer dedi ki...

teşekürler

cebeci zafer dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ethem ŞİMŞEK dedi ki...

arkadaşlar bn 176 puan yaptm amatör futbolcuyum sizce bu puanla antrenörlük bölümüne girebilirmiyim

Ethem ŞİMŞEK dedi ki...

Girebilirsem hngi okullar olur sizce yardımlarınız içn şmdiden tş edrim

Kadir Fırat yıldırım dedi ki...

Ben ygs de 245 puan aldım malatyada besyo sınavına gırıcem sporcu özgeçmişimde var milli maçlara çıktım 17 ulkeden fazla ulkenın katıldıgı bransım judo gırme şansım nedir ?

ahmet baki dedi ki...

Eğer Milli Sporcuysanız Sınava Girmeden Direk Üniversiteye Girebiliyorsunuz

FatihVolkan Han dedi ki...

Ben üniversite 1. sınıfı bitirdim ama besyo mülakatlarına başvurmak istiyorum başvurabilirmiyim? Başvurablirsem ünversite okuduğum için girme şansım diğerlerine göre düşermi? Ygsden 280 puan yaptım

ahmet baki dedi ki...

Girebilirsiniz Sıkıntı Yok Fatih Okul Puanınızn Yüzde 30 Unu keselerler ham puanınız iyi gayet güzel spordada derce yaparsanız öğretmenlik kazanırsınız

ahmet ay dedi ki...

ygs-lys bitti vede besyoya girmek istiyorum yanlız kafama takılan bişey var
Takılan şey şu; eğer besyoyu kazanamazsam tekrar üniversite tercihlerini verebilirmiyim...?
Yani besyodan sonra tercih verebilirmiyim?

ahmet baki dedi ki...

Evet Besyo Sınavı Tercihlerden Sonra Başlıyor

sinan çakmak dedi ki...

220 yaptım ve besyo girmek istiyorum ne gibi sorlar mülakatlarla karşılaşırım ve besyo başvuruları nezaman bilgilendirirmisiniz ?

yakup kemancı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ahmet baki dedi ki...

Eğer Sporda da iyseniz yüzde doksan kazanrsınız

ada vatan dedi ki...

ben ygsden 163 aldım besyoya gidebilirmiyim lisede voleybol takımlarında yer aldım.

Adsız dedi ki...

163 yaptim taekwonducuyum lisansim var besyoya girebilir miyim ?

Üzeyir Varzi dedi ki...

202 puan aldım yüzücü lisansım var sizce şansım 210+ puan alanlara göre kaçtır.onlar mı yoksa ben mi daha avantajlıyım???

ahmet baki dedi ki...

Arkadaşlar Sorularınıza Cevap Vericem 1.si Her Üniversitesinin Mulakatı Farklıdır Arkadaşlar Bazı Üniversiteler 2 Aşamalı Yapıyolarlar Önce Branş Sınavı Sonra Kordinasyon Sınavı Bazı Üniversiteler İse Sadece Kordinasyon Parkuru İle Alırlar 220 Puan Yapan Arkadaşım Sana Kalmış Çalışırsan Olur 202 Puan Yapan Arkadaşım Senin Daha Çok Çalışman Gerek 163 Puanla Olan arkadaşım sen 140 barajı ile alan üniversitelere Başvuru yapabilirsin ümidini kesme sen çalış İnşallah emeğinin hakını alırsın Benim 159 la besyo ya giren arkadaşlarım var yani ümidini sakın kesme şimdiden herkese başarılar dilerim

ferhat dedi ki...

ben 280 puan aldım profesyonel lisansm var eskişehir anadolu üniversitesine girme şansım nedir?

Adsız dedi ki...

Uluslar arasi bolumunu istiyrum eger lysden bekledigim puan gelmezse besyoya donus yapabilir miyim ? İlkokulda lisansli olarak spor kulubnde ve Lisede lisasli olarak resmi maclarda oynadim sizce artisi olur mu bolum icin?

ahmet baki dedi ki...

Ferhat Şansınız Yüksek Eskişehir Anadolu Üniversitesine Girebilirsiniz

Uluslar Arası Bölüm İsteyen Kardeşim Geçiş Derken Neyi Kastetdiğini Analamadım ama Ben Açıklama Yapayım Yinede Hem Lys Sınavına Girip Hemde Özel Yetenek Sınavlarına Girme Şansınız Var

Adsız dedi ki...

Besyoda puanlı alan üniversiteler varmı? 243 puanla girebilirmiyim ayrıca BAL liginde 3maçım ve 9 yıllık lisansım var ek puan gelirmi

Adsız dedi ki...

ygs puanım 200 okuldanda 30 puan gelicek. sporcuyum ve mülakatlar için hazırlık kurslarınada gidicem. puan olarak sansım nedir sizce dûşûkmü ?

Adsız dedi ki...

ygs puanım 200 okuldanda 30 puan gelicek. sporcuyum ve mülakatlar için hazırlık kurslarınada gidicem. puan olarak sansım nedir sizce dûşûkmü ?

Yorum Gönder