Ek Tercih Nedir Nasıl Yapılır Kimler Ek Tercih Yapar 2014

Yazan Admin Tarih 1 Ağustos 2014 Cuma 2 yorum
Merhaba Arkadaşlar Ek Tercihleri Kimler Yapabilir Ek Tercih   Yapma Hakkı Kimlere Sunulur Kısaca Bu Konuda Sizlere Bilgi Vermek İstiyorum  Öncelikle   Ek Tercih  Kimler Yapamaz Burdan  Başlayalım
Eğerki Tercih Döneminde Tercih Yaptınız Bir Örgün Öğretim Kazandınız Örgün Öğretimden Kastım Gündüz Gece Yanı Bunların Herhangi birisine Yerleştiyseniz Ek Tercih Yapamazsınız

Şimdi İse Ek Tercih Kimler Yapabilir Hakkında  Bilgi Verelim

Ek Tercih  Yapma Hakkına Sahip Olan Kişi 2014  Yerleştirme Sınavında Hiç.  Tercih Yapmamış Olan Tercih Yapıpta Açık Öğretim Fakültesini Kazanalar Tercih  Yapabilirler Yalnız Kazandığınız Açık Öğretim Fakültesi Kontenjan İle  Alıyorsa Yine Ek Tercih Yapma Hakkına Sahip Olamıyorsunuz

AKLINIZA TAKILAN SORULARI SORUN CEVABINI ANINDA ALIN

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Öncelikle bu konu hakkında bılgılendırdıgınız ıcın tesekkur ederım. Ben baska bir konuyla ilgili de bilgi almak istiyorum. Ek tercih tarihi ne zaman?

Admin dedi ki...

Rica Ederim Ek Tercih Tarihleri Kayıtlar bittikten 10 veya 15 Gün Sonra Tercih Klavuzu Ösym Tarafından Açıklanarak Tercihler Başlar

Yorum Gönder