İstediğin Bölümün Üniversite Hakkında Ne Kadar Bilgiye Sahipsin

Yazan Admin Tarih 29 Nisan 2013 Pazartesi 8 yorum
 Merhaba Arkadaşlar  Sizin Geleceiğiniz Olan Üniversite Sınavı  Bu  Sınavda Kazanılan  Bölümler  Hakkında Ne Kadar Bilgi  Sahibiniz Hangi  Bölümün Geleceği Parlak İş  İmkanı Ne Nasıl  Mezun Olduktan Sonra İş Bulma İmkanları Üniversitelerin Eğitimleri Hakkında

Hangi  Üniversite Hangi Bölümü Düşüncelerinizi  Fikirleriniz Beyan Edin

SORULARINIZI YORUM  OLARAK   YAZIN  SİZ DEĞERLİ ÖĞRENCİLERİMİZ İÇİN  ARAŞTIRALIM 



FACEBOOK SAYFAMIZ  BEĞENELİM

8 yorum:

gurol dedi ki...

merhaba ben eşitağırlık öğrencisiyim YGS 5 sıralamam 40 bin İstanbul üniversitesi hukuk istiyorum hem okul hem bölüm hemde kazanma şansım(ortalamama kaç net yapmalıyım ) hakkında biraz bilgi alabilmiyim

Unknown dedi ki...

Pamukkale üni İktisat (ing)ve Sıtkı Koçman üni iktisat bölümünün ileriki iş olanakları nelerdir.

Admin dedi ki...

Kardeşim biraz daha yüklenmelisin İST HUKUK KAZANAN ÖĞRENCİNİN NETLERİ VE KENDİ YORUMU

İstanbul Hukuk'a yerleştim 477,99231 puanla.

Netlerim:
Türkçe: 40
Sosyal: 35
Matematik: 36,50
Fen: 10

YGS-5:446,17284 (Sıralama:5532)

Matematik 2: 36,25
Geometri 2: 18,75
Edebiyat: 48,50
Coğrafya: 14

Diploma Notu: 81,01
AOBP-EA: 440,784

TM-2 425,09823 (Sıralama:2607)
Y-TM-2 477,99231 (Sıralama:2933)

YGS önemsiz asıl sınav LYS diyenler çok olacaktır. Yukarıdaki arkadaşın yazdığı LYS netleri ile benim LYS netlerini karşılaştırınız. Aşağı yukarı aynı hatta kimi netlerim daha düşük. Umarım bu YGS'nin önemi açısından bir işaret olur. LYS'yi iyi kötü herkes başarıyor, öne geçiren YGS.

Admin dedi ki...

CANER ÖCAL iktisat diyosan okul bittikten sonra işsiz kalmamak için Şu üniversitelerin Boğaziçi-Bilkent-Koç-Tobb-Galatasaray-Odtü ikdisat Oku derim eğer kaliteli üni istiyorsan bu üniversitelerdir

gurol dedi ki...

çok teşekkür ederim benm lys netlerim daha iyi inşallah sınavdada öyle olur uğraştınız sağolun

tuğçe aleyna dedi ki...

ben Tm öğrencisiyim ve eskişehir osmangazi üni. uluslar arası ilişkiler istiyorum.nasıl netler yapmam lazım ? ve nasıl bir üniversite?

Admin dedi ki...

Mat 56 En az 35 Edebiyat 35 36 net Tarih 29 30 net coğrafya 15 O civarlarda Netler gerekli

eskişehir osmangazi üni. uluslar arası ilişkiler Geçen Senenin Taban Puanlarına Baktık Taban Puanları Şöyle

Uluslararası İlişkiler TM-2 Taban 361,32284 Tavan 386,61492

Uluslararası İlişkiler (İÖ) TM-2 Taban 347,55690 Tavan 362,35128

Unknown dedi ki...

ben geçen senenin mezunuyum. Okul birincisiydim. Kaç puan alacağım yeni sistem bizi de etkiler mi geçen senedeki öğrencileri. Teşekkür ederim ...

Yorum Gönder